96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Espais de comunicació i convivència

22/10/2017 Loli Company
consellescolar-escolagavina
delegatseso-escolagavina

L’escola és un espai d’aprenentatge, la qual cosa suposa que ens hem de comunicar i conviure, resoldre dificultats i conflictes, i reconèixer-nos i felicitar-nos pels avanços i les millores. En aquest sentit, espais com la comissió de convivència i el Consell Escolar són fonamentals.

Ara mateix posem en marxa aquests òrgans de participació, en què hi ha representants de tots els àmbits de l’escola. Divendres passat, Irene Martínez, coordinadora de la comissió de convivència, es reunia amb els delegats de secundària del curs passat i els d’enguany. L’objectiu era que els que havien format part de la comissió els explicaren als representants del curs 17/18 en què consisteix aquesta grup de treball i per què és important de participar-hi. Dijous vinent la Comissió de Convivència farà la seua primera reunió per fer balanç de la feina feta fins ara i fixar els objectius d’enguany.

D’altra banda, en la Newsmartina de setembre ja us vam comentar que enguany hi ha eleccions al Consell Escolar. La data és el dijous 23 de novembre. En aquest espai pensem junts com millorar l’escola, aprovem documents importants que ens defineixen i que estableixen les línies de funcionament de cada curs. Ja tenim alguns candidats, però encara sou a temps de presentar-vos. Si hi esteu interessats, no dubteu a passar pel despatx d’administració i comunicar-nos-ho.