96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

COM ÉS LA NOSTRA SECUNDÀRIA?

14/05/2018 Sandra Cuevas

Això és el del que vam parlar divendres passat a les famílies de 6è de primària. Com ens organitzem, quin és el paper dels tutors en el guiatge dels alumnes, optatives que poden cursar, projectes lingüístics, participació dels alumnes, metodologies, avaluació… Aquestes i d’altres idees són les que expliquem en la reunió informativa per parlar del canvi a secundària. A més, comptem amb una col·laboració ben especial: un grup d’alumnes voluntari que parla d’aquells projectes i activitats més significatius per a ells i elles. Enguany, hem parlat dels intercanvis, del projecte Valors i Coneixements, de l’EACN (Escola d’Activitats Culturals a la Naturalesa), del canvi de primària a secundària i del projecte interdisciplinar de fosa. Al remat, aquesta reunió esdevé també un petit projecte cooperatiu en què els alumnes posen en joc habilitats comunicatives bàsiques i valoren el treball fet al llarg del curs. Llorenç, Marc, Miguel, Helena, Àngela, Sau, Jordi, Clara, Yaiza, Javi, Marc i Jorge destaquen de la seua escola, ara la dels grans, que aprenen mentre diverteixen (o a l’inrevés, també), que la diversitat de mestres també els ensenya, que se senten a gust, que tothom es coneix i hi ha confiança.