96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Col·laborem amb Àpunt: fem llengua i territori

25/12/2017 Loli Company

Divendres passat va estar a l’escola l’equip de la productora encarregada de preparar el programa Contanúvols, de la nova televisió autonòmica valenciana Àpunt. Estaven interessats a fer un càsting per triar veus de xiquets i xiquetes de les classes de 1r, 2n i 3r de primària, per a la locució d’aquest programa que tenen pensat d’emetre.

Per poder dur endavant aquesta col·laboració ha sigut necessària la implicació de tothom, mestres, alumnes i famílies, les quals han donat el consentiment necessari perquè els xiquets i les xiquetes participaren en aquesta experiència. La veritat és que ha estat tota una oportunitat, i els xiquets i les xiquetes ho han fet molt bé i estaven molt emocionats amb això d’eixir a la televisió.

Ves per on, la participació en aquest projecte ha esdevingut una acció més per normalitzar l’ús de la nostra llengua i consolidar-ne l’ús.