96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Benvinguts i bon any!

08/01/2018 Sandra Cuevas

8 de gener: inici del segon trimestre. Fa fred i bon sol. Després de dues setmanes en què l’escola ha estat en silenci -gairebé en silenci, tot s’ha de dir- el pati, les aules, els despatxos, la cuina, els soterranis… s’han omplert de veus i de moviment. I de feina, també això s’ha de dir. Preparem les classes, expliquem què hem fet aquestes vacances, preparem balanços del primer trimestre, nous projectes i moltes coses més.

Gener i febrer són els mesos de reunions de classe, de la primera fase de l’intercanvi de 2n d’eso amb Hengelo (Holanda), de la festa de Carnestoltes (ben aviat us en direm el tema)… Repassem el calendari:

• Reunions de secundària: dimarts 16, 1r i 2n; dijous 18, 3r i 4t
  • Reunions d’infantil: dimecres 21 de febrer
  • Reunions de primària: dimarts 27 de febrer, 1r cicle; dimecres 28 de febrer, 2n cicle; dijous 1 de març, 3r cicle
  • 1a fase de l’intercanvi del 25 de gener a l’1 de febrer
  • Carnestoltes: 16 de febrer

Açò és només un tast. D’ací a ben poc us explicarem més coses sobre la festa de Carnestoltes.