96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Benvinguts i benvingudes a casa vostra, a l’Escola Gavina,

23/04/2018 Sandra Cuevas

Avui enceteu una setmana que de ben segur es farcirà a poc a poc, i en alguns moments a dojo, d’aprenentatge, de vivències i de sentiments. Projectes com aquests -fa gairebé una setmana que vam acomiadar els alumnes del Montessori College de Hengelo i divendres els de primer d’eso tornaren de casa vostra- necessiten de la implicació de tots els que construïm una escola: mestres, PAS, famílies i, evidentment, vosaltres els alumnes. I si hi tirem endavant és perquè són experiències d’aprenentatge contundents, del grup i de cada membre que en forma part, viscudes des de molts àmbits, cooperatius, que posen en joc la manera com les nostres escoles concebem que hem d’aprendre tots.

Per això som ací un any més i desitgem que gaudiu de l’experiència i la valoreu. I que quan torneu a casa vostra, xics i xiques de Mata de Jonc, i al dia a dia, xics i xiques de l’Escola Gavina, mireu la Mediterrània amb uns altres ulls. I tot recordant el títol de la novel·la de Pepa Guardiola, desitgem que la Memòria de les ones guarde tot allò viscut i aprés d’aquesta experiència que tot just fa una estoneta ha començat.