96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

12/09/2017 Loli Company
benvinguda2-1718-escolagavina
benvinguda1-1718-escolagavina

Benvinguts al curs 17/18, xics i xiques de secundària de l’Escola Gavina! A les 8.30h del matí, de primer a quart, abraçades i somriures i alguns salts d’alegria. Hi ha hagut la rebuda especial als alumnes nous que s’han incorporat en primer, segon i tercer, i a tot primer d’eso, és clar, que comença una nova etapa.

Després d’aquesta rebuda més emotiva, hem entrat a les classes i els tutors han dibuixat les primeres línies del nou curs. Un grup d’alumnes de 3r han ajudat a preparar l’esmorzar, que aquest primer dia de curs és especial, i els de 4t han mostrat l’edifici de secundària, d’una manera més pròxima, als de 1r i als alumnes nous; a més, han resolt dubtes sobre el dia a dia, i han fet un guiatge més acurat per la resta de l’escola als alumnes nous.

Domingo Chinchilla, contacontes, ens ha explicat al llarg d’una hora, un munt d’històries. En acabar, els alumnes de 4t han fet el seu discurs, en què han valorat el treball dels mestres i el temps passat a l’escola. Per això han recomanat els companys que gaudisquen i que valoren cada moment. Des de la direcció també hem tingut unes paraules per als més grans. Hem valorat el vincle establert amb els nostres alumnes, que els ajuda a aprendre amb afecte i els acompanya al llarg de tota l’etapa. Hem recordat que som una escola en valencià que vol ensenyar les llengües des del respecte i que té l’objectiu de caminar cap al plurilingüisme, tot bandejant les actituds que valoren les llengües amb molts parlants per damunt de les que consideren menys útils.

Hem demanat responsabilitat i implicació als més grans, perquè és així com aprenem a ser grans, comprometent-nos i adquirint compromisos. Hem parlat dels projectes que farem, dins de l’escola i amb altres centres. Hem destacat la importància de la convivència i de la comunicació, de dir-nos allò que no ens agrada, però també de felicitar-nos i reconèixer-nos allò positiu.

En fi, tot just comencem el curs i ja tenim feina i il·lusió per dur-la endavant.