96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Aprénanglés 17/18

11/09/2017 Sandra Cuevas

Comença el curs i nosaltres tenim la mirada posada en el plurilingüisme real, el que estima les llengües com a vehicle de comunicació, de cultura, d’experiències i de vida. Un any més us oferim el servei d’aprénanglés, un espai d’aprenentatge de l’anglés basat en la comunicació, el joc, la conversa i el treball en grup. Treballem en grups reduïts de segon d’infantil a quart de l’ESO.

A primària tornem en l’horari habitual cada dimarts i dijous de 17.00 a 18.00, amb grups reduïts i un equip de mestres carregat d’idees i energia.

A secundària, per quart any consecutiu, dediquem aquest espai a la preparació d’exàmens oficials de la Universitat de Cambridge. En els últims tres anys hem enviat una bona colla d’alumnes a realitzar l’examen PET (Preliminary English Test, nivell B1) i un alt percentatge l’han superat amb èxit. Les classes es faran divendres de 15:00 a 16:30.

Així doncs, benvinguts a aquest nou curs. Us esperem a principis d’octubre amb un cabàs ple d’idees per a seguir creixent en anglés.

Podeu fer clic al següent enllaç per omplir la inscripció  https://goo.gl/forms/5x08B2y21QI2la6e2