Sambori-Mice 2017: Ja prou

Filed Under cinema, educació, festivals, Sambori · Mice

sambori_mice_17

Ja prou

Ja prou és el primer vídeo d’un conjunt de vídeos que volen posar fi a la violència masclista d’una forma primerenca des de l’institut. S’ha realitzat al nostre centre: l’IES Vicente Gandia de Villanueva de Castellón i la idea i el desenvolupament han estat realitzats pels alumnes d’Imatge i Só de 2n de batxillerat.

Després de vore moltes propostes on, de manera general, mostren aquest tipus de violència, els alumnes volien crear un personatge (Valentina), distint, capaç de pensar, valent i que, encara que totalment enamorada del seu xic, ella mateix se n’adona que un control tan ferm no és una cosa normal entre parelles. Aquest control es realitza fonamentalment amb el telèfon, fent ús de les noves tecnologies i amb la coneguda aplicació Whatsapp.

On estàs? En qui estàs? Què fas?… sempre així. El seu cor, que un dia estava ple d’energia per la nova relació va poc a poc esgotant-se. Després d’un temps, Valentina té suficients indicis per saber que aquest xic no li convé i ella mateix talla la relació.

Moltes gràcies per l’oportunitat de fer públic el nostre treball.

Roberto Ortega | Dept. de Tecnologia
IES Vicente Gandia (Villanueva de Castellón)

Save