Sambori-Mice 2017: El misteri dels espantacriatures

Filed Under cinema, educació, festivals, Sambori · Mice

sambori_mice_17

El misteri dels espantacriatures

Durant el curs 2015-16 els alumnes d’infantil 5 anys treballaren un projecte sobre les emocions. Decidirem fer una pel.licula on concretament es quedara reflectida la por, vista des d’una perspectiva lúdica, on els xiquets i les xiquetes pogueren interioritzar-la com una emoció més.

Els personatges són quatre espantacriatures (protagonitzades per 4 alumnes de 5é Primària), que formen part de la llegenda del poble i  que acaben fent-se amics de tota la classe.

espantacriatures_02

La gravació de la pel.licula va ser una gran experiència per a tots els que vam participar i va tindre lloc en diversos contextos (aula, casa abandonada, paratges naturals…). Gaudirem amb aquesta activitat tant els alumnes com les famílies que van col.laborar molt estretament.

El treball conjunt de tots ha sigut el resultat d’aquest primer curtmetratge que hem fet, però de segur que no serà l’últim.

espantacriatures_01

Glòria Rosa
CEIP Severí Torres (Castelló)

Save