Sambori-Mice 2017: On és la Blancaneus

Posted on gener 17, 2017
Filed Under cinema, educació, festivals, Sambori · Mice

sambori_mice_17

Açò va a bon ritme. Feu una ullada atenta als dos apunts que publiquem hui perquè són les dues presentacions aportades pel Sverí Torres de Castelló i perquè en elles es veu el treball entusiasta de cinema a l’aula amb els més menuts.

On és la Blancaneus

El conte On és la Blancaneus forma part del projecte de les emocions que van estar treballant durant tot el curs 2015-16 els alumnes de la classe d’infantil de 5 anys. Van crear un conte on apareixien diferents emocions que els protagonistes anaven experimentant conforme es desenvolupava la trama del conte.

Al estar tots els alumnes tan involucrats en la història van decidir donar-li vida, tot i enregistrant les seues veus. Va ser una experiència molt enriquidora ja que la majoria no havien emprat mai un micròfon de veritat amb els seus auriculars. El més important és que totes les persones que participarem vam començar a conèixer aquest món més de prop. Pensem que tan important és participar en esta mostra com gaudir de la tasca que fem tots junts a l’aula.

on-es-blancaneus

Glòria Rosa
CEIP Severí Torres (Castelló)