Taller de fotografia estenopeica amb les fotolateras

Posted on novembre 18, 2014
Filed Under formació, fotografia

fotolateras_london

Fa dos dissabtes tinguérem l’oportunitat d’escoltar al psicoanalista Joseph Knobel Freud en una xarrada sobre Adolescència en el S. XXI; patologia de l’acte. Preguntat sobre si podíem pensar en noves adolescències amb noves dificultats va respondre que la seua experiència clínica li havia fet observar que si hi havia un factor nou capaç d’introduir variables en la construcció del psiquisme infant/adolescent, aquest era la immediatesa. És necessari facilitar els infants l’experiència dels processos, de l’espera, de que la majoria de les coses no s’aconsegueixen immediatament i que sovint són producte del temps i el fer.

Per això trobem molt oportú portar aquest taller que bé pot interessar el nostre alumnat i on es posa el foco precisament, en aprendre a cuinar les pròpies fotos. També pel magnífic treball de Marinela Forcadell i Lola Barcia, les dues fotolateras responsables. El taller tindrà lloc aquest diumenge 23 de novembre, de 10.00 a 14.00 h., a l’escola de fotografia Revelarte de València. Les fotolateras insisteixen en que es podrà aprendre sobre la tècnica estenopeica el que no està escrit. Fotolatas també és la poesia de la imperfecció, l’alquímia de la incertesa.