FIC-CAT 2015: obre termini d’inscripcions

Posted on novembre 17, 2014
Filed Under cinema, festivals

festival_fic_cat

Ens escriuen de l’organització del festival per infornar-nos puntualment que ja tenen a punt el procés d’inscripcions per a la 8a edició del FIC-CAT. Un cop més es programarà en la Competíció Oficial la modalitat dels Centres edcatius amb les produccions que els arriben dels centres educatius d’arreu dels Països Catalans.

Aquesta modalitat s’adreça exclusivament a l’alumnat de primària i de secundària, en qualsevol gènere i format, a títol individual o col·lectiu, en el benentès que caldrà el vistiplau del centre i la responsabilitat d’un professor o professora que n’haja fet el seguiment. La producció s’ha de presentar abans del 25 de març de 2015, i ha d’haver estat elaborada pels i per les alumnes i/o amb la seua participació. S’atorgarà un guardó als guanyadors o a les guanyadores i un lot de material audiovisual pel centre.

Les bases generals de participació, el formulari d’inscripció i tota la informació sobre el Festival poden consultar-se a www.fic-cat.cat. A més a més, i en tant que l’eix temàtic de la 8a edició es la interpretació, el jurat atorgarà un premi de 500 € a la millor interpretació de totes les produccions arribades.

Us animem a participar i pot ser ens trobem a Roda de Berà la setmana del 2 al 7 de juny de 2015 per gaudir lliurement d’una programació farcida de bon cinema en català amb la presència dels seus realitzadors, productors i intèrprets. FIC-CAT 2015, llarga vida al cinema!