Torna el cinema en v.o. a l’IES escolagavina

Posted on novembre 12, 2014
Filed Under centres, cinema, educació

singin_rain

Hui no plou i es posa en marxa altra de les activitats coordinades per 400 colps que promouen l’audiovisual per l’alumnat de secundària. Torna el Cicle de Cinema en Versió Original a l’IES escolagavina. Ja sabeu que un dels pilars que fonamenten el cicle és defugir de plantejaments excessivament pedagogicistes on les obres han de ser contemplades necessàriament com a transmissores d’uns valors i unes reflexions en les quals cal educar l’alumnat. Incentivem el cinema com a experiència col·lectiva i pel·lícules majoritàriament fora de la circulació més comercial per gaudir-les com a obres d’art i de cultura. I obrim amb una obra mestra més enllà dels géneres. Singin’ in the rain és el cant, el ball, les coreografies, l’optimisme, el cinema dins el cinema… Hui plourà a l’IES escolagavina.