Palmarés de la VII edició de Cortocomenius

Posted on novembre 19, 2013
Filed Under cinema, festivals

vocabulari

Ens acaba d’arribar la nota de premsa que posa punt i final a la VII edició de Cortocomenius. El passat divendres 15 de novembre va concloure aquest festival de curtmetratges amb la celebració de la gala de cloenda i el lliurament de premis i mencions, que es va celebrar al Saló d’Actes del Centre Juan Comenius. A la gala , que va ser presentada per Inma Vargas i Marisa Sánchez, van assistir més de 150 persones, entre directors, patrocinadors, alumnes del centre i públic en general, que a més de descobrir el palmarès van poder tornar a gaudir del guanyador de la secció de Joves/Alumnes, Vocabulari i del millor curtmetratge per vot del públic La gallina mana, d’Héctor Beltrán. El palmarès va quedar de la següent manera :

Millors projectes: Com el riu, de Laura Gascó, Mamà, estoy muerto, de Néstor Mínguez i Oblívium, de Juan Ignacio González .
Millor Cartell: Henar Rodríguez .
Millor Capçalera: Rubén Martínez .
Millor actor: Sergio Jiménez, per Rampas.
Millor actriu: Manuela Vellés, per Hibernation.
Millor guió: Jordi Yúdice, per Simetria.
Millor banda sonora: Trufle per Simetria.
Millor so: Leticia Argudo i Jorge Flor (The Last Monkey), per Como el rio.
Millor fotografia: Tania Da Fonseca, per Hibernation.
Millor curt per vot de públic: La gallina manda, d’Héctor Beltrán .
Millor curt (joves/alumnes ): Vocabulario, de Sam Baixauli (en la imatge).
2n Millor curt (joves/alumnes ): Hibernation, de Jon Mikel Caballero .

Durant la gala es va comptar amb la presència d’Ana M. Llorens, directora de Cicles Formatius del Centre de Formació Juan Comenius, així com de Pau Romero, coordinador del festival, que en els seus discursos va sorprendre amb el lliurament del primer premi honorífic del certamen a Mª Carmen Cortés, presidenta de l’AMPA, associació que ha mostrat el seu total suport al festival en moltíssims aspectes des dels inicis del mateix. Després de la gala, i amenitzats per segon any consecutiu pel grup The Rampers, els assistents van poder gaudir d’un còctel ofert pel certamen, amb el qual es va donar punt i final a la setena edició, i gairebé es pot dir que, el tret de sortida per a la vuitena edició de Cortocomenius. Enhorabona a l’organització, els premiats i llarga vida al festival.