Premi de Proposta didàctica a través del cinema

Posted on gener 20, 2012
Filed Under cinema, concursos, educació

Nosaltres ja estem de nou en marxa amb la preparació d’una nova edició de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina. I és en aquest moment que donem amb aquesta convocatòria que d’una manera o altra haurem de valorar. L’Associació CinemaNet, que el passat mes d’octubre de 2011 va organitzar a Madrid el I Congrés de Cinema i Educació, convoca per al’any 2012 un premi per a professors que apliquen el cinema a les aules, amb el propòsit de fomentar entre els educadors la utilització del cinema per a la formació en valors.

L’objectiu permanent de l’Associació CinemaNet és la promoció dels valors humans, socials, cívics, familiars i educatius en el cinema ia través del cinema. A l Ir Premi de Proposta didàctica a través del Cinema, que és com s’ha denominat tècnicament el premi, podran concórrer tots els professors i educadors, a títol personal o en equip, que proposen una experiència educativa de cinema en qualsevol nivell o àmbit d’educació. Els treballs s’han de presentar abans del 30 d’abril. Es donaran tres premis, dotats amb 1.000, 500 i 300 euros, respectivament, i amb els diplomes corresponents. Els treballs premiats seran publicats en línia. El jurat estarà format per persones de reconeguda solvència en el món educatiu i per experts en la utilització del cinema a les aules. L’acte de lliurament del premi tindrà lloc a l’octubre, en el curs de la Jornada de Cinema i Educació que se celebrarà a Madrid. Les bases completes del premi i la direcció per enviar els treballs poden consultar al web www.cinemanet.info.

2 Responses to “Premi de Proposta didàctica a través del cinema”

1. ylwzffp on juliol 26th, 2012 1:33 pm

nadhxcrm

2. tadalafil on juliol 30th, 2012 1:46 pm