Observatori Europeu de la Televisió Infantil

Posted on setembre 23, 2008
Filed Under video

L’Observatori Europeu de la TV Infantil és una entitat sense afany de lucre que des de l’any 1997 treballa per assolir que els programes de televisió destinats als infants siguen formatius, educatius i entretinguts. L’OETI pretén ser un autèntic punt d’observació, informació, pedagogia i consell sobre la televisió infantil i els mèdia en general. Vol ser un instrument al servei dels alumnes, pares, educadors, responsables polítics, productores, directors-realitzadors, encarregats de programacions i, en general, per a tots aquells que participen en el meravellós i complex món de la televisió infantil. L’OETI agrupa el Festival Internacional de TV de Barcelona, el Fòrum Mundial de la TV Infantil i les Jornades de l’Observatori. La seua web recull les presentacions, publicacions i material d’arxiu d’aquestos tres àmbits interrelacionats. A més podeu trobar la TV-OETI amb documents audiovisuals per la reflexió que als educadors vos poden resultar de profit.

One Response to “Observatori Europeu de la Televisió Infantil”

1. Hattie Minor on juny 8th, 2012 2:20 am

Gorgeous! I must make one!