Oh Europa: els pioners del cinema a 6é

Posted on abril 26, 2011
Filed Under centres, cinema

En tornar de vacances i fins el 6 de maig a escolagavina tindrà lloc una nova setmana temàtica. Enguany i amb motiu de l’Eurohumour, trobada a València de centres integrants del Committee Europe, també la setmana tindrà com a objecte de treball i leiv-motiv Europa. I no només la cara més humorística del continent sinó l’acostament a altres fets i mirades farciran uns dies intensos de treball que culminaran el dissabte 6 de maig amb la gran festa de la primavera. En aquest marc, la classe de 6é de primària guiats de manera entusiasta per la seua tutora i el mestre de llengua han deicidit conéixer de prop l’obra dels pioners del cinema europeu: els germans Lumiére, George Melies… I s’han llançat a la pràctica de manera immediata, espontània i divertida amb una sèrie de recreacions que han sensibilitzat l’alumnat per futures immersions més elaborades en el fet cinematogràfic. 400 colps hi ha col·laborat en la vesant tècnica dels exercicis i ja hem explicat que la realització de Minuts Lumiére ofereixen vies de treball pedagògic molt interessants. Ací vos deixem “L’eixida de l’escola” un remix lliure de la inciàtica La sortie des usines” dels bessons francesos.

4 Responses to “Oh Europa: els pioners del cinema a 6é”

1. biery amazon on febrer 18th, 2012 11:24 pm

apor obstruction fleischer nuisance brooks locker lofgren psalms Prissie

2. Tyson F. Gautreaux on abril 5th, 2012 9:00 am

Merci pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

3. Tami Oliverio on juny 1st, 2012 8:11 pm

espionne paresi Daisi gharry bermejo collings faceless altavista closer

4. Afton Gulan on juny 7th, 2012 4:44 am

Gorgeous! I must make one!