S’obre el plaç d’inscripció per a Cortomenius

Posted on abril 28, 2010
Filed Under alumnat, concursos, video

Ja estan publicades a la web les bases de la IV edició de Cortocomenius 2010. El certamen, que tindrà lloc a València del 8 al 12 de novembre, pretén mostrar les millors produccions valencianes, amb la finalitat de la promoció i difusió de les mateixes, i donar suport el desenvolupament del cinema digital. A més, en aquesta edició volen difondre obres de joves creadors i gent formada en el nostre centre. CORTOCOMENIUS vol ajudar a promocionar curtmetratges digitals de mèrit artístic realitzats en tota la Comunitat Valenciana. El festival vol mostrar les noves perspectives d’expressió audiovisual que ofereix la tecnologia digital, concentrant-se especialment en produccions de nous directors i en cinematografies emergents gràcies a la revolució digital. Un altre dels objectius és donar suport el món de l’animació. Atenció als amants dels documentals, aquesta quarta edició té com novetat la inclusió de la secció “Curtmetratge documental”.

No hi ha una secció exclusiva dedicada a centres educatius però sí a joves realitzadors en general i alumnes del centre Juan Comenius el qual es conegut per ofertar un Cicle Formatiu de Grau Superior d’imatge i so, de qualitat. Nosaltres vàrem assistir a la darrera edició i pensem que molts dels curts realitzats a centres d’ESO i Batxillerat no desmereixerien res entre altres produccions. Així doncs, de nou, a tenir en compte.

2 Responses to “S’obre el plaç d’inscripció per a Cortomenius”

1. franchise requirements on febrer 15th, 2012 4:02 am

mistrustful airlines Warren boogiemonsters glynis peculiarly millstone cleaner escande

2. fett weg spritze on març 16th, 2012 5:52 am

Bei ausgedehnter Erschlaffung zwang die Vergrößerung mit einer Straffung kombiniert werden.