Amelie al Cinema en V.O. de l’IES Escola Gavina

Posted on abril 23, 2010
Filed Under cinema

Altre àmbit al qual també recuperem el ritme, després de periodes vacacionals i altres cites, és el Cicle de Cinema en V.O. a l’IES Escola Gavina. I tornem amb “Amelie”, possiblement la pel·lícula més vista per l’alumnat de totes les programades fins ara però segurament també la que més alumnat convocarà avui mateix a partir de les 13.55. I és que la cinta del francés Jean-Pierre Jeunet protagonitzada per una encisadora Audrey Tatou, resulta emocionant per la seua poètica en molts dels diferents aspectes, narratiu, visual, de posada en escena o sense dubte, no és pot passar per alt, la suggerent banda sonora de Yann Tiersen. Imatges i sons que resten per molt de temps no només a la retina i la oïda sinó a la memòria de les emocions. El trailer a la finestra lateral dreta.

One Response to “Amelie al Cinema en V.O. de l’IES Escola Gavina”

1. Magicians In Queens on abril 15th, 2012 10:52 pm

Tell them worship Jesus, not a man