Finalistes al IV Premi Espiral Edublogs

Posted on abril 22, 2010
Filed Under altres

Just quan ens trobem començant un procés de qüestionament al voltant del funcionament de 400 colps i les possibles estratègies a seguir, estem rebent una sèrie de notícies que ens venen a recordar que hem realitzat alguns aconseguiments els quals ens ajuden a valorar amb més indicadors la dimensió del nostre treball.

Escrivim aquest apunt tot just després que una alumna de primària ens diga que sa mare li ha dit que 400 colps ha estat triat com a blog finalista al IV Premi Espiral Edublogs 2010. Ràpidament hem anat a internet i efectivament. Tota una grata sorpresa en el moment que pensàvem que per certa aturada en l’actualització del blog podríem no ser considerats. Som finalistes dins la categoria de blogs de centre,aspecte que ens descol·loca una mica doncs 400 colps sigué presentat a la categoria de blogs col·lectius. Suposem que hauran aplicat els criteris oportuns. Bo, ens alegra molt la notícia i ens acaba de generar una expectativa ben positiva per insuflar energia al blog.

L’Associació Espiral és un col·lectiu de professors i professores, tècnics, investigadors, estudiants i entitats, interessats en la promoció i l’aplicació dels tecnologies de la informació i la comunicació en l’educació (TIC). Va néixer l’any 1989 com un grup de treball dintre de l’Associació de Tècnics d’informàtica (ATI) i des de 1993 és una associació professional independent. L’Associació Espiral, Educació i Tecnologia convoca l’IV Premi Espiral edublogs 20010 .

4 Responses to “Finalistes al IV Premi Espiral Edublogs”

1. Paco Raga on abril 22nd, 2010 7:33 pm

Enhorabona per aquest nou aconseguiment! Et felicite i felicite a tots qles que hi estem per ací, ja que això ens demostra, una vegada més, que no estem enganyant-nos!

2. admin on abril 22nd, 2010 11:12 pm

Moltes gràcies! La veritat és que m’ha agafat molt per sorpresa doncs en aquestos dies no tenia al cap la convocatòria. De pas Creu m’ha recordat altra, el Baldiri, que també tenia despistada i és possible que no falte molt per saber alguna cosa.

3. Francesc J. Lopez on abril 23rd, 2010 2:13 am

Moltes felicitats. Quedar finalistes ja és molt de mèrit i, com vosaltres en teniu molt per fer un treball tan professional i engrescador, els qui us seguim, us volem guanyadors. El Baldiri també és molt interessant per al Centre.
    Sort

4. ofertasbicicletas.com on juny 18th, 2012 9:40 pm

Yeh auto tune college haha