Zero en conducta, l’educació a debat

Posted on abril 21, 2010
Filed Under cinema, educació

Ens encanta trobar i donar a conéixer propostes que exploren al terreny en el qual 400 colps es troba immers, aquell en la intersecció entre els àmbits de l’educació i l’audiovisual. Avui portem aquesta proposta, que tot i que ens quede un poc lluny, volem compartir-la doncs ens sembla que pot resultar un referent d’interés i d’altra banda perquè també a Catalunya ens segueix gent amb els mateixos interessos. I és que com els organitzadors expliquen l’educació s’ha convertit en un tema mediàtic, tant en l’aspecte negatiu (qualsevol conflicte és mirat amb lupa), com en el positiu (un film protagonitzat per estudiants reals guanya la Palma d’Or a Cannes: “Entre les murs” (La classe; Lurant Cantet, 2008). I sobretot l’educació s’ha convertit en un assumpte tan vital per a la nostra societat i el seu futur que mereix una revisió de les imatges que el cinema n’ha donat i una reflexio.

Així, del 19 d’abril al 17 maig, la Filmoteca de Ctalunya junt al Departament d’Ensenyament de la Generalitat, Cinema en curs, Drac Màgic, i Escola Projecte de presenten un conjunt de pel·lícules que tracten de l’educació en general i, molt específicament, de les condicions de l’ensenyament, del desig d’aprendre, de les relacions entre professors i alumnes, dels valors necessaris, de les inèrcies corporatives, de les mancances socials i del cinema a l’escola. Més enllà de les projeccions de films també han programat diverses taules rodones que tindran lloc els dilluns 19 d’abril; 3, 10 i 17 de maig a les 19.00. Aquells que no pugam assistir, d’entrada ja tenim una molt bona relació de títols que bé poden articular un prgrama personal per apropar-nos a tant interessant temàtica.

9 Responses to “Zero en conducta, l’educació a debat”

1. parkave coffee on febrer 19th, 2012 2:57 pm

indian lifestyle

2. huge tits on març 26th, 2012 9:19 pm

After looking over the comments here I understand a lot more

3. Andrew Pelt on abril 5th, 2012 1:32 pm

Merci pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

4. Regalos originales cumpleanos on abril 15th, 2012 6:20 am

Absolutely pent written content , appreciate it for selective information .

5. Coiffure, courses sur internet et t�l�vision et gloires. on juny 2nd, 2012 3:07 pm

Merci bien � propos de cet article.

6. Blossom Salam on juny 5th, 2012 11:32 am

alphaville eaters narcissism olbrychsky flaubert dotson obregon geechy innocent

7. Warren Gourlay on juny 6th, 2012 1:21 am

La Albirroja juega su 643 partido desde 1919. Hasta ahora, gan 234 juegos, empat 169 y perdi 239. Anot 851 goles y recibi 913 tantos.

8. Marrone Argento Hogan Uomo Oympia on juny 28th, 2012 8:17 pm

+1 ))