benvinguts, IES Arabista Ribera

Posted on juny 19, 2008
Filed Under centres

És un goig rebre a nous companys que a poc a poc es van adherint a la iniciativa 400 colps amb ganes de compartir experiències i qui sap si futurs projectes. En aquesta ocasió es tracta de l’IES Arabista Ribera de Carcaixent. Alfred Aranda i Pasqual Pastor són els professors que coordinen totes les activitats al voltant de l’audiovisual que es desenvolupen a l’Institut. Alfred és professor de l’assignatura optativa de primer de batxillerat “Valencià, llengua i imatge”, en la qual destaca la implicació de l’alumnat en la creació i l’enregistrament d’un curtmetratge i en la realització de fotografies com una via imaginativa d’introduir l’ensenyament de llengua. Són molts es projectes de gran interés que han desenvolupat en aquest temps: exposicions de fotografia, de cartellisme, muntatges multimèdia, realització de curtmetratges,… La veu de les imatges, Nike air, MilMelics, Amors impossibles, o Intern@utes… són alguns del seus sonats títols. A més s”han implicat molt activament en la difusió de l’audiovisual escolar amb xarrades, cursos pel professorat i presència en festivals. Imaginació, tècnica, formació… i acció són les seus cartes de presentació i el títol d’un interessant reportatge que li dedica la revista Futura [veure'l]. Benvinguts!

3 Responses to “benvinguts, IES Arabista Ribera”

1. tania on octubre 1st, 2008 7:28 pm

que xulo jeje

2. Jordi on octubre 1st, 2008 9:11 pm

Gràcies Tania:

Ets alumna del centre? T’interessen els audiovisuals? Ets partícep d’algun projecte?

Des de 400 colps animem a tots els interessatas a participar en el bloc aportant comentaris, imatges, sobre experiències audiovisuals en les quals estigau implicats, notícies que penseu interessants, etc.

Una cordial salutació.

3. Weihnachtsmann bestellen on maig 20th, 2012 12:20 am