Escola Valenciana i la CAPPEPV ens conviden a la projecció d’Estiu 1993

Posted on novembre 28, 2017
Filed Under cinema

estiu-1993

I lligat a l’apunt d’ahir publiquem hui aquesta proposta. Perquè cal fer suport a l’altra de les iniciatives que darrerament ens havia fet estar més esperançats pel que fa a la cinefília a la ciutat de València: la possibilitat de veure en sala, cinema en versió original subtitulat en valencià. Així, organitzat per escolavalenciana i la Cappev · associació d’alumnes, pares i professors per l’ensenyament públic en valencià, els cinemes Albatexas projectaran aquest dijous 30 de novembre a les 20.00 hores l’òpera prima de la cineasta Carla Simón Estiu 1993.

Frida, una xiqueta  de sis anys, acaba de perdre a la seua mare i s’ha de traslladar de Barcelona a una zona rural per viure amb els seus tiets i la seua cosina durant l’estiu de 1993. En un nou ambient i amb una nova família la xiqueta haurà d’adaptar-se a les noves circumstàncies durant un estiu que marcarà la seua infantesa i, per tant, la seua vida.

L’entrada serà gratuïta però per qüestions d’organització i aforament heu de fer la reserva al correu cinema@fev.org. Se’ns espera per gaudir del bon cinema en la nostra llengua.