Alumnes del Vives premiats a Nova York

Posted on novembre 15, 2017
Filed Under centres, cinema, educació, festivals, video

Just piulàvem ahir que hi ha moments en que baixem en publicació i d’altres en que el bloc està bonic, farcit de notícies i enllaços d’interès. I ves per on que a última hora de la vesprada, la nostra companya Carmen M. Belmonte de l’IES Lluís Vives compartia amb nosaltres aquesta gran notícia que posa l’audiovisual escolar valencià en quotes insospitades. Ens complau doncs per doble motius, primer pel treball i el premi dels companys, alumnes i mestres del Vives, i després pel fet que 400 colps esdevé de nou la plataforma nexe entre les iniciatives dels centres.

I la gran notícia és que dos equips d’alumnat de 2º de batxillerat d’Arts de l’IES Lluís Vives han sigut premiats pels seus curtmetratges sobre migració, diversitat i inclusió social en el concurs internacional PLURAL +Youth Video Festival on Migration, Diversity & Social Inclusion de l’edició 2017.

Aquest festival ho organitza la UNOAC · UnitedNations Alliance of Civilizations, i el lliurament de premis s’ha realitzat a Nova York la setmana passada, assistint a ella com a convidada una de les nostres alumnes, María Muñoz Varó, en representació del seu equip de treball, format per Paula Sanchis, Gloria Espert, Sonia Pons, Djihad Mizri, Salvador Moreno, Antonio Chulvi, Steven Borges i Maria Torres. El seu treball es titula Skins/Pells i el premi atorgat és el PLURAL+ 2017 WADADA News for Kids Youth Prize.

El grup d’alumnes format per Quique Ferrando Climent, Paula Royo del Moral, Lucía Giménez Giménez, Núria Gómez Vernet, Irene Martos Minguet, també ha sigut premiat pel seu treball Prototype of a perfect girl / Prototip d’una xica perfecta i el premi atorgat és el PLURAL+ 2017 CDI Award.

Aquests exercicis de vídeo es van realitzar durant el curs passat en l’assignatura de Cultura Audiovisual I. De nou la més sincera enhorabona pel treball.

Carmen María Belmonte
Departament de Dibuix i Arts Plàstiques