28a eacn

Posted on març 9, 2017
Filed Under centres, educació

eacn_textura

De dijous a diumenge tindrà lloc una nova edició de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina i en van 28 en el seu total. És costum ja en les edicions d’hivern (en fem l’altra a l’estiu) explorar terrenys no tan convencionals de la narrativa audiovisual i plantejar propostes que ens permetesquen indagar en altres formats per, entre d’altres, pensar la relació amb la imatge mateix. És des d’ací que en aquesta ocasió volem indagar en el fenòmen selfie i elaborar una peça audiovisual que arreplegue el treball realitzat. Pensar junt a l’alumnat com introjectem narratives visuals donades, com poder eixir-nos per generar les pròpies, adonar-nos que sovint ja quasi no importa la imatge només el gest i de la sobrexposició de la intimitat sense ser-ne conscients. Farem vídeo, fotografia i collage… entre d’altres activitats i sempre enmig d’aquella convivència que busca també la possibiltat que l’alumnat es reconega en altres formes d’estar-hi i relacionar-se, amb l’aprenentatge com a leiv-motiv.

En tornar vos contarem. Fins dilluns!

Save

One Response to “28a eacn”

1. albert on març 10th, 2017 5:10 pm

Els joves i el cinema. Els llenguatges audiovisuals. Els joves i els mestres amb goig d’acompanyar-los, fora d’hores, fora de l’escola, en àmbits de vivència i estímul. L’eacn2017, edició d’hivern, d’un fals hivern, convida a l’esperança, a tota l’esperança. Per molts anys.