29a eacn

Mira que ho hem intentat però el final de curs se’ns a tirat al damunt. Amb l’ona de calor arribaven tantes rèpliques d’assumptes a tancar. I al juliol, com ja és habitual des de fa 14 anys, ens ocupa molt especialment una nova edició de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa. No sabrem si tindrem més moment per extendre les oportunes reflexions post que ajuden a fer una mirada detinguda sobre què ah anat bé i què cal millorar. El grau de satisfacció, particularment entre alumnes i famílies, és ben elevat. El nostre també però no lleva què revisem alguns processos que a hores d’ara podríem pensar que estan exhaurits. Posar en valor per damunt de tot la convivència que es genera en el grup en sis dies d’activitat i molt de temps compartit. Posar en valor també que els objectius de treball marcats inicialment estan aconseguits en la seua totalitat. Qüestió gens menor doncs com podreu veure n’hem fet a muntó de coses i algunes molt però que molt interessants. Per exemple les visites, on enguany hem fet una variació en un dels dies per donar pas a un taller de fotografia estenopèica amb Nerea Martínez (mestra de educació plàstica i visual de l’eso d’escolagavia) i Jordi Orts mateix (400 colps admin). A més conformen el programa les xarrades teòriques, la pràctica de realització sobre una seqüència real, les vídeocreacions a partir d’un fragment musical (ep! hem recuperat cert nivell), i com no les activitats de contacte amb la natura i coneixement del territori. I sí, sí hem rodat un curt però pot ser en aquest intent és on més tenim per revisar. Caldrà veure si aconseguim un resultat satisfactori (el pla de rodatge es va acomplir). Bé, de moment vos deixem amb el ja clàssic resum en imatges.