Premi audiovisual Sambori · MICE a les produccions escolars en valencià 2014

mice_15

La Fundació Sambori dins el marc de la 3a MICE · Mostra Internacional de Cinema Educatiu, convoca els Premis Audiovisuals Sambori de MiCe a les Produccions Escolars Valencianes en valencià 2014 d’acord amb les bases següents:

1. Podran participar produccions audiovisuals realitzades durant els darrers dos anys als centres educatius de formació primària, secundària, batxillerat o formació professional del País Valencià, sempre que no hagen estat presentades en edicions anteriors de la MiCe.

2. Les produccions poden ser de qualsevol gènere: ficció, documental, videocreació, animació… sempre que la llengua utilitzada siga el valencià.

3. Les produccions es presentaran on line (we transfer…) o en DVD independentment del format en què hagen estat realitzades.

4. S’estableixen tres categories generals:
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Infantil.
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Primària.
• Produccions realitzades per alumnes d’Educació Secundària, Formació Professional i Batxillerat.

5. Els/Les alumnes hauran d’haver participat en tots els processos de la producció, ben entès que, en tractar-se de produccions d’àmbit educatiu, la mediació i la direcció de professores i professors ha d’estar present inevitablement.

6. La formalització de la inscripció constarà de:
• Inscripció electrònica fundacio@sambori.net
• Obligatori adjuntar un fotograma del curtmetratge.
• L’obra audiovisual. Un DVD o On Line al correu electrònic per we-transfer fundacio@sambori.net

Formats:
• .avi (Windows)
• .mov (MAC)
• .mpg-4
• .mp4
• H.264 (códec)

7. Els DVDs físics hauran d’enviar-se per correu postal abans de les 14 hores del 23 de GENER de 2015 a PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe c/ Arq. Artal, 3a Baix 46450 Benifaió.

8. Un jurat format per professionals de l’audiovisuals i de l’educació donarà un sol per cada categoria.

9. PREMI DEL PÚBLIC. Es realitzarà a la sala per part del públic assistent i per cada categoria.

10. Les produccions es projectaran en sessions matinals prèvies al desenvolupament de la 3a MICE i s’establirà un intercanvi d’experiències entre els/les alumnes que hagen participat en les diverses produccions.

11. Els guardons seran lliurats el diumenge 29 de març en el transcurs de la cloenda de la 3a MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu).

12. L’organització dels Premis PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe es reserva el dret de poder difondre les produccions presentades a concurs entre els centres escolars valencians.

13. La participació en els PREMIS AUDIOVISUALS SAMBORI DE MiCe pressuposa la total acceptació d’aquestes bases.

14. La interpretació del Reglament serà competència exclusiva de l’organització del festival.

http://www.micevalencia.com

I Jornades Expressar i comunicar a través dels mitjans audiovisuals

jornades_expressar

Organitzades pel Cefire de Torrent, les I Jornades Expressar i comunicar mitjançant els mitjans audiovisuals a celebrar els 14 i 15 de novembre al Conservatori de Torrent, seran un punt de trobada entre el professorat de tots els nivells educatius i àmbits del coneixement interessats en potenciar les capacitats cognitives i emocionals del seu alumnat mitjançant els medis audiovisuals. Sabem que els mèdia afavoreixen el desenvolupament de projectes interdisciplinaris a l’aula, reforcen els continguts, potencien una educació en valors i fomenten metodologies participatives i inclusives. Durant les jornades visionarem les mostres produïdes en el marc escolar i compartirem experiències, dificultats i bones pràctiques docents.

L’objectiu a l’hora d’organitzar aquestes jornades audiovisuals és difondre bones pràctiques docents, desenvolupades a diari als centres educatius mitjançant els mitjans audiovisuals, per tal que les puguem transferir a altres situacions d’aula similars pel seu caràcter innovador i, també, reconèixer la labor dels equips docents implicats. A més, es vol impulsar i motivar l’interès de la resta del professorat per tal de generar noves pràctiques audiovisuals que donen visibilitat al potencial emprenedor i creatiu de l’alumnat de la comunitat.

Per a compartir les experiències, es contarà amb especialistes de l’educació i dels mitjans audiovisuals que participaran en conferències i taules redones. A més, es visionaran les mostres generades en el marc escolar i amb la realització de tallers, es donaran a conéixer activitats pràctiques que ens seran molt útils per a futures intervencions a l’aula.

En breu, donarem més detalls d’un ambiciós i ben interessant programa.

El superheroi

Res no ens agrada tant com rebre col·laboracions de mestres o alumnat implicats en algun projecte d’audiovisual escolar. Volem saber dels processos creatius que hi ha al darrere de les obres i si és en primera persona molt millor. A Josep Anton tinguérem l’oportunitat de conèixer-lo en la la Jornada: innovació educativa i recursos digitals celebrada el juny passat i ara recentment hem compartit tasca docent al curs El curtmetratge, un projecte integrador. Més enllà de la complicitat immediata i els interessos compartits, hem pogut conéixer la seua proposta de treball al voltant del cinema sustentada en la frescura, l’afecte pels alumnes, les ganes d’aprendre i passar-ho bé. Hui ens presenta El superheroi,  el curtmetratge realitzat el curs passat amb alumnat de 6é de primària.

El superheroi

El curtmetratge El Superheroi protagonitzat per alguns dels alumnes de 6é del col·legi Sant Joan de Ribera de Burjassot i realitzat pel seu professor-tutor Josep Antón, ha sigut premiat en la 29 edició del festival internacional de cinema de València, Cinema Jove, amb l’esment honorífic a la labor docent que atorga  Wolters-Kluwer- Quaderns de Pedagogia.

El Superheroi conta la historia de Pepe, un nou alumne  que amb la seva arribada a l’aula crearà una petita revolució entre els seus companys. Per un costat generarà admiració entre molts d’ells, sorpresos per les formidables capacitats que el xiquet, arribat de Suècia, mostra en diferents disciplines: sap tocar la flauta, fa jocs de màgia i fins i tot es un crack jugant al futbol, però també hi ha qui no acaba d’acceptar que Pepe faça tantes coses bé. Això provocarà un preocupant conflicte a la classe, on seran els mateixos alumnes els encarregats d’aconseguir solucionar-lo i cohesionar al grup-classe.

El propòsit de l’activitat va ser rodar una historia sobre l’amistat, dins el marc del treball en valors realitzat a l’àrea d’Alternativa a la Religió. El guió va sorgir d’una experiència real: Pepe era un nou alumne que havia arribat a l’escola. No obstant, els alumnes van fer servir la imaginació per tal de fabular una historia amb components ficticis. Com el problema generat a la classe.
Després de realitzar el guió, vingué el procés de realització de la pel·lícula que va ser íntegrament gravada amb un telèfon mòbil (I-phone). Aquest procés va durar un parell de mesos, i si sumem el temps emprat en l’elaboració del guió i la posterior edició i muntatge, podríem dir que la totalitat del projecte va un trimestre. Concretament el curtmetratge va ser estrenat el dia del festival de nadal de l’escola.

La valoració d’aquesta activitat des del punt de vista pedagògic per part del director d’aquest curt  i a la vegada tutor de la classe de 6é del Sant Joan de Ribera, es totalment positiva, emfatitzant la importància i necessitat que recursos com el cinema i les seves “històries”  estiguen a l’abast dels docents a l’hora de poder dotar de noves experiències significatives als alumnes. Tot allò que els alumnes paguen aprendre a l’escola, en l’àmbit de les relacions socials , els serà de gran utilitat per a la resta de la seva existència. Inclús molt més que altres “continguts” vigents carents de qualsevol tipus de significativisme. Al llarg de la vida ens relacionem amb moltes persones  d’aquestes relacions depèn, en bona mida, el nostre èxit professional i personal.

D’altra banda, cal dir que aquest guardó ha posat a l’escola pública Sant Joan de Ribera de Burjassot en els mitjans de comunicació d’una manera totalment distinta a la que lamentablement darrerament l’hem vista. La felicitat i el positivisme que aquest premi han mostrat premsa y altres canals de difusió mediàtica contrasten amb la situació actual del centre, que viu ,amb angoixa, l’espera d’una reforma integral urgent, necessària i PROMESA per Conselleria però que no arriba mai, i que, poc a poc, condemna a l’escola a un futur totalment incert.

Josep Anton
Col·legi Sant Joan de Ribera de Burjassot

Construir mirades

nautilus

Joana Chilet, responsable de la productora Nautilus Audiovisual, es posa en contacte amb nosaltres per fer-nos arribar de cara a aquest curs el magnífic programa formatiu que al voltant del cinema proposen per a centres educatius. Dissenyat i gestionat en estreta col·laboració amb Drac Màgic, Construint mirades. Formació en llenguatges audiovisuals és un programa d’activitats per a difondre el cine i la cultura audiovisual entre les escoles i els instituts de Catalunya, Aragó i el País Valencià. Construint mirades és un conjunt de programacions didàctiques orientades a cadascun dels cicles educatius per tal d’impulsar la formació en llenguatges audiovisuals. L’objectiu és facilitar un coneixement que permeta desenvolupar en l’alumnat de diferents nivells una actitud crítica respecte als pensaments i valors que les imatges transmeten.

El programa consta de projeccions de cine i de tallers audiovisuals a l’aula. A les projeccions de cinema, converteixen l’espectacle cinematogràfic en una ferramenta per a entendre què ens expliquen les pel.lícules i com ho fan. Als tallers audiovisuals, transformen l’aula de l’escola en un espai per a pensar les imatges i inclús crear-ne altres de noves. Les activitats van acompanyades d’un quadern didàctic amb continguts i propostes d’activitats destinades a l’alumnat perquè puguen treballar-los en classe.

A més, Creació audiovisual. La pràctica de l’audiovisual és la part del programa que pretén acostar la pràctica audiovisual a les aules a través de l’elaboració de projectes audiovisuals orientats a cadascun dels cicles educatius. A més proposen la creació de projectes específics per als centres educatius relacionats amb el món del cine, la fotografia, la televisió i internet. Paga la pena fer una ullada amb deteniment a les nombroses possibilitats que ofereixen per adaptar als centres i acostar-nos a la formació audiovisual.

www.nautilusaudiovisual.es

Primer cicle Cinema Cabanyal

Des del 17 d’octubre fins el 2 de novembre tindrà lloc la setzena edició de Cabanyal Portes Obertes. Amb el lema L’art de resistir, es vol arreplegar dues de les característiques del treball de la plataforma Salvem el Cabanyal. D’una banda, la voluntat de resistència durant un llarg període de temps. D’una altra,  que la resistència s’ha expressat molt sovint mitjançant la imaginació, la creativitat i el talent del món de la cultura.

Com sempre, les jornades no es limiten a l’exposició a les cases. Hi ha diversos espectacles paral·lels de música, teatre, cinema i performances, a més de conferències i visites guiades pel barri. I com no, nosaltres posem el foco en aquest Primer Cicle de Cinema Cabanyal (a la fresca). Per acompanyar l’apunt hem triat aquest reportatge que va ser elaborat per quatre estudiants de periodisme de la Universitat de València, amb la col·laboració de la plataforma Viu el Cabanyal, veïnes i veïns del barri i altres veus que molt amablement ens han donat el seu testimoni.

Dissabte, 18 d’octubre

Salvem el Cabanyal
Emilio Ferrer i Inés Europa Crespo – Espanya – 2014 – DVD – 1 minut.
Millor espot de la VIII Mostra Audiovisual Campus de Gandia.

Arquitecturas de la memoria
Alumnes de 4t de Comunicació Audiovisual de la Universitat de València (2014, 30 minuts).
Diverses històries es creuen de la mateixa manera que s’aixeca l’arquitectura pròpia d’un barri resistent davant dels projectes espoliadors del seu Ajuntament.

El macroproyecto (Amb la participació d’Isadora Guardia)
Isadora Guardia i Sergio Rodríguez – Colòmbia i Espanya – 2014 – DVD – 60 minuts.
A la ciutat de Manizales (Colòmbia) hi ha la Comuna de San José. Un projecte de reordenació i renovació urbanística anomenat “El Macroproyecto” arrossega tot el que troba, inclosa la seva població. Un grup de veïns s’organitzen per intentar aturar i denunciar el projecte.

Diumenge, 19 d’octubre

El Cabanyal resiste
Frédérique Pressmann – Espanya – 2014 – DVD – 9 minuts.
Fragments d’un Cabanyal absent i present, però sempre possible.

El Cabanyal, ultimátum para un barrio
María Salom, Ana Grau, Mónica Ibáñez i Emili Piera (2001, 38 minuts).
Documental que denuncia l’amenaça que planeja sobre esta zona després que l’Ajuntament haja aprovat la prolongació de l’avinguda de Blasco Ibáñez fins la mar i que, de fer-se, suposaria la destrucció de 1600 vivendes.

Un barri en resistència contra l’estupidesa
Salvem El Cabanyal i Eduardo Luzzatti (2010, 24 minuts).
Síntesi de 12 anys de lluita a través d’entrevistes a membres de Salvem i fragments de diversos documentals i notícies emesos en televisions d’àmbit estatal.

Objectiu 3005. La gran faxa (Amb la participació d’Artur Gallego –Salvem-, Eduardo Luzzatti i Frédérique Pressmann) Sergi Tarín (2014, 19 minuts).
Una expedició de Salvem El Cabanyal coronà al juny de 2014 el cim de la Gran Faxa (3005 metres), a la Vall de Tena, al Pirineu d’Osca. La campanya, d’evidents simbolismes, destaca la importància de la unió i del treball en grup per bastir una resistència efectiva.

Dijous, 30 d’octubre

Estrena (Ateneu Marítim, carrer de la Reina 68; 20.00 hores)
Abril al Cababyal, crònica viva d’una resistència (Presentat per Sergi Tarín)
Sergi Tarín (2014, 60 minuts).
El 6 i 8 d’abril de 2010 policies locals i nacionals carregaren amb brutalitat sobre els veïns que s’oposaven als enderrocs d’una desena de cases al Cabanyal. Tot i que les demolicions estaven prohibides per una ordre ministerial, l’Ajuntament forçà les lleis per crear un conflicte de competències i obrir camí a les excavadores. El resultat fou tota mena d’aldarulls i un judici de faltes, dos anys després, per criminalitzar la tasca de la plataforma Salvem el Cabanyal. Els fets, per la seua força i transcendència, foren portada dels principals mitjans estatals.

Dissabte, 1 de novembre

Abril al Cababyal, crònica viva d’una resistència (Presentat per Sergi Tarín)
Sergi Tarín (2014, 60 minuts).

Totes les sessions (llevat de l’estrena del 23 d’octubre) s’efectuaran a:
L’Escorxador. Carrer de Sant Pere 27; 22.00 hores
Entrepans i begudes a preus populars.

The Empire Strikes Back Uncut

Dimecres i en el marc del curs El curtmetratge, un projecte integrador férem la segona sessió en la qual dedicàrem un temps a presentar altres pràctiques audiovisuals més lleugeres i ben engrescadores per treballar amb l’alumnat. Parlàrem d’enquadraments, vídeominuts i minuts lumière, haikus audiovisuals, efecte Kulechov, vídeocreacions… i remescla. I entre els fragments seleccionats per il·lustrar-les, portàvem aquell treball resultat de l’ambiciosa i original idea que tingueren Casey Pugh (27 anys, extreballador de Vimeo) i Jamie Wilkinson: versionejar Star Wars – Episode IV: A New Hope amb ajuda de qui s’oferís a la xarxa en un clar exponent del fenòmen anomenat crowd-sourcing, estratègia de creació col·laborativa a través d’internet.

Doncs, ves per on la casualitat, tot just dimecres Vilaweb publicava que s’acaba d’estrenar, una nova curiosa recreació popular del segon film cronològic de la sèrie ‘La guerra de les galàxies‘. ’The Empire Strikes Back Uncut‘, tot un èxit també, és la versió de ‘L’imperi contraataca‘ feta a partir de quatre-cents vuitanta fragments enregistrats per fans de la sèrie de George Lucas de tot el món, convenientment lligats (vídeo). En total, són dues hores de recreació casolana i col·laborativa, amb fragments de quinze segons, seleccionats de mil cinc-centes propostes arribades de tot el món.

Voldríem que els docents del curs prengueren bona nota: everything is a remix!

El cant de les arrels

Tenim la sort de comptar amb la col·laboració de Patri Aranda que ens informa puntualment de les activitats del CineClub Alzira. Així, sabem que aquest divendres 17 d’octubre obrin la temporada cinematogràfica amb Botifarra, el cant de les arrels. El documental, dirigit per Albert Montón és una coproducció d’Òptim TV Audiovisual i TVC, amb la col·laboració del Taller d’Audiovisuals (TAU) de la Universitat de València.

El film mostra el Botifarra més autèntic, senzill i humà en el retorn a aquells carrers, aquelles cases i aquella gent que li van llegar la tradició del poble. Pep Gimeno, tot un fenomen de la música i la cançó popular i tradicional al País Valencià, va començar a cantar al carrer Puig de Xàtiva el 1975, amb només 15 anys d’edat, i a partir del 1978 va recórrer els pobles de les comarques de la Costera i la Vall d’Albaida, per enregistrar cançons populars transmeses oralment durant segles, interpretades pels últims cantaors i cantaores. L’èxit posterior de Botifarra, a partir de l’enregistrament del seu primer disc en solitari el 2006, ha fet que les noves generacions canten aquelles cançons oblidades -i ara renovades i actualitzades- de la mateixa manera que canten la música comercial que senten als mitjans.

Les projeccions tindran lloc a la Casa de la Cultura d’Alzira i la sessió de les 20.00 h. contarà amb la presència del seu director Albert Montón i del seu protagonista, Pep Gimeno Botifarra.

Fitxa tècnica:
Direcció i Guió: Albert Montón
Producció executiva: Enric Canals
Producció executiva TAU: Miquel Francés
Producció delegada TV3: Jordi Ambròs
Cap de Producció: Cristina Bagué
Fotografia: José Vicente Viadel
Producció TAU: Antoni Medall
Ajudant de Producció: Victoria Morell
So directe: Àlex Bordanova
Muntatge i Grafisme: Txiqui Montán
Postproducció d’Àudio: Jorge Ruiz
.

Entrada 3 € (reduida 2 €) Més informació del docu a Facebook i Twitter

Lectura i art, imatge i paraula

femer_dandora

A escolagavina, matriu pedagògica de 400 colps, hem llançat des de la web una proposta que combina imatge i lectura per tal de potenciar-ne les dues entre tots els membres de la comunitat educativa. Es tracta de fotografiar moments de lectura (als fills, als amics, a casa, de viatge…) per tal de construir un àlbum lector i sostenir l’imaginari propi d’una activitat tan plaentera i enriquidora com la lectura. La proposta s’inspira en el blog Reading & Art  el qual mostra pintures de tot temps en relació a l’hàbit lector.

A 400 colps recollim la invitació i rescatem hui per a l’apunt aquesta imatge que se’ns creuava precisament el cap de setmana passat al caure en les nostres mans un exemplar de la revista La maleta de Portbou. Es tracta de la fotografia Femer en Dandora del fotògraf americà Micah Albert guanyador del primer premi en la categoriia Històries de Temes Contemporanis. World Press Photo 2012. En ella es mostra una dona està asseguda sobre unes bosses d’escombraries que ha pogut recuperar de l’abocador municipal de Dandora, als afores de Nairobi, Kenya. Li agrada fullejar els llibres mentre descansa del seu treball recollint escombraries. L’abocador, situat a uns 8 km. del centre de la capital kenyana, és un dels més grans de l’Àfrica. Les persones que viuen al voltant de l’abocador tenen elevats nivells de plom en la sang, així com una incidència superior a la mitjana de malalties renals i càncer. Malgrat això un xicotet instant de plaer lector sembla possible.

Ens sumem doncs al propòsit que sustenta la proposta, d’animar a llegir, llibres, imatges, a participar d’un Pla lector 2014-2015 que tindrà novetats com ampliar a dos dies el servei de prèstec a casa (més de cinc mil volums a la nostra biblioteca a disposició), i mirarem també d’aportar a aquest àlbum de lectors propis.

Concurs de vídeos virals Europass 2014

viral_video

La segona sessió del curs El curtmetratge, un projecte integrador ha anat més que bé. Josep Antón (CEIP San Juan de Ribera, Burjassot) ha contat la seua experiència al capdavant d’una classe de 6é capgirada a l’entusiasme a partir de la proposta de rodar un curtmetratge, El superheroi, al qual dedicarem en breu un apunt. Seguidament Jordi Orts (400 colps admin) ha facilitat els participants, de manera didàctica i ben il·lustrada amb exemples, pautes per al rodatge dels curts, els quals organitzats per equips, començava en la segona part de la sessió. Ja hem explicat que dimecres es pretén tancar quasi definitvament els rodatges i de nou Jordi Orts ens acostarà a altres pràctiques més lleugeres però engrescadores per aquells docents que les prefrisquen abans de ficar-s’hi en la tasca més complexa d’un curtmetratge.

I precisament, sobre aquestes pràctiques, Pilar Cervera, coordinadora d’audiovisuals del Cefire de Torrent, ens fa arribar la informació d’aquest concurs de vídeos virals que pot ser transformat en proposta per treballar amb l’alumnat de nivells superiors o pel propi professorat. Un vídeo viral és una gravació que ha estat àmpliament difosa a través d’internet, per publicitat o enviada per correu electrònic, missatgeria instantània, blogs o d’altres planes web. Actualment, i gràcies a la proliferació de nous mitjans de comunicació com els smartphones, els vídeos virals s’han convertit en un recurs habitual que utilitzen els creadors de contingut digital. A més, els vídeos virals no només són un fenomen social, sinó que també és una eina de marquèting de gran èxit.

El propòsit d’aquest concurs de vídeos és crear una pel·lícula curta (vídeo viral) d’uns 3 minuts com a màxim ressaltant els beneficis d’Europass. Es pot utilitzar qualsevol estil: documental, drama, comèdia, etc. i qualsevol mitjà: il·lustració, animació… La referència a Europass pot no ser evident; la clau de l’èxit d’un vídeo és que siga fàcil de recordar i prou cridaner com perquè la gent el vullga compartir. Els premis que es poden aconseguir en aquest concurs són:

1r premi: un viatge a una ciutat europea (per un valor màxim de 2.500 €).
2n premi: un val de compra per import de 1.000 €.
3r premi: un val de compra per import de 500 €.
4t – 10è premi: un val de compra per import de 100 €.

En aquest concurs pot participar qualsevol ciutadà major de 18 anys i la participació estarà oberta del 2014.09.01 al 2014.11.30. Per a llegir les bases completes aneu a l’enllaç de baix. I si vos animeu, no dubteu de mantenir-nos informats.

https://europass.cedefop.europa.eu/en/video-competition

Taller on-line de micronarratives audiovisuals

vine

La setmana que ve, ja ho hem comentat, participarem com a docents al curs que ja ha començat al Cefire de Torrent, El curtmetratge, un projecte integrador Dilluns, junt amb Josep Antón, facilitarem al professorat/alumnat pautes per optimitzar el rodatge del curtmetratge que ja estan preparant. Dimecres en la tercera sessió i amb els rodatges terminats, s’inclourà un temps per acostar als participants a pràctiques audiovisuals més lleugeres i immediates però ben efectives i interessants per treballar amb l’alumnat. D’aquesta manera, aquells mestres que consideren inicialment el curtmetratge com una tasca ingent, bé podran disposar d’altres pràctiques més accesibles com a inici de futurs projectes audiovisuals més complexos. I en aquesta tipus de pràctiques, els de Zemos 98 i Embed.at són la gran nostra referència. De manera que no podíem deixar de portar ací aquest taller on-line que ofereixen al voltant de les micronarratives audiovisuals en l’Espacio-Red de Prácticas y Culturas Digitales de la UNIA.

Tal i com expliquen a la presentació del taller, la narrativa audiovisual cada vegada s’escapa més dels formats establerts pels mitjans clàssics i abraça les característiques de la xarxa: rapidesa, ubiqüitat i remescla. Passa a més a ser ja no només un art o una pràctica cultural per esdevenir una eina de la nostra comunicació quotidiana: en el mitjà digital hem passat de dialogar amb emoticones a fer-ho amb gifs animats. Som capaços d’extreure el màxim significat a uns pocs segons de vídeo. A través del loop desafiem la linealitat dels discursos audiovisuals preestablerts. I la generació Youtube està ja deixant pas a la generació Vine.

Davant la gran quantitat de nous microgèneres audiovisuals que neixen, es reprodueixen i desapareixen cada dia, convé aturar-se a observar, deconstruir el seu contingut, la seua forma i els seus processos de producció i difusió, així com els contextos que els fan possibles. I, també, aprendre el seu llenguatge per conèixer les seues possibilitats i treure’n el màxim partit aplicat als nostres contextos particulars.

El curs serà completament virtual i durarà sis setmanes, entre el 20 d’octubre i el 30 de novembre d’aquest any. La matrícula està ja oberta a un preu de 30 euros. Tota la informació al complet està a la web de la UNIA.

http://embed.at/taller-online-de-micronarrativas-audiovisuales/

Next Page →