96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

07/06/2018 Loli Company
4corberra-colonies-escolagavina
3corberra-colonies-escolagavina

Aquest any, els xiquets i les xiquetes de tercer cicle gaudim de les colònies a l’alberg el Tossal (Corbera). Per a cinquè és una experiència nova, però els de sisè ja coneixíem el lloc, però això no significa que no estigam vivint noves experiències.
Dilluns ho vam passar de categoria mundial, estàvem molt emocionats per la setmana que ens esperava. Vam fer moltes activitats, vam establir els grups, les normes, ens vam banyar a la piscina (per a molts els primer bany de la temporada) i ens vam instal·lar a les habitacions.
Dimarts va ser dia de platja i ens ho vam passar molt bé, un grup de sisè es va passar el dia agafant tellines de la voreta de la mar i molts es van clavar a l’aigua encara que estigués una mica freda.
Cada dia, abans de sopar, fem assemblea, per parlar amb els monitors de com ha anat el dia i fer balanç de la nostra participació en les activitats.
Dimecres tocava conèixer el poble de Corbera, i ho vam fer superant proves d’una súper gimcana organitzada pels monitors. Tractava de superar proves amb ajut d’habitants del poble. Com que l’oratge estava mig mig, vam dinar a cobert i vam tornar a l’alberg per dutxar-nos i preparar-nos per a sopar i fer l’activitat de la nit.
Avui ja és dijous, què ràpid ha passat tot! Hem fet unes olimpíades molt divertides: sumo sense mans, tres en ratlla amb relleus, l’arranca cebes, el mocadoret, volei amb tovalloletes, ball… el temps de piscina ha estat espectacular i el dinar, boníssim!
Ara mateix, acabem de sopar, ha estat un sopar especial i en no res començarà l’espectacle, el Gran Boom!. Cada grup ha preparat una actuació, estem molt emocionats per mostrar als altres el nostre show.
I demà? Multiaventura! Estigueu atents i atentes, que rebreu imatges ben aviat!

Una abraçada ben forta, famílies!
Cinquè, sisè i els mestres del tercer cicle.