96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

12/12/2017 Sandra Cuevas
premiliterari1-escolagavina
premiliterari2-escolagavina

Aquest dissabte 16 de desembre de 2017 no només celebrem la festa de la música a l’escola. Al Centre Cultural de Picanya, a les 20.30h, tindrà lloc l’acte de lliurament del 37é Premi Enric Valor de literatura juvenil. Aquest premi està convocat per Edicions de Bullent i l’Ajuntament de Picanya.
Si bé és cert que el punt serà el moment en què es farà públic el veredicte del jurat, hi haurà també un espai per a la música amb l’actuació de Lola Bou, compositora, pianista, actriu, ballarina i cantautora d’Almassora. Finalment, a la Sala d’Exposicions de Picanya podrem gaudir de la mostra la Pinça del Carranc amb els treballs de la il·lustradora Verónica Leonetti.
Les activitats que giren al voltant del Premi de Narrativa Juvenil Enric Valor inclouen també la presentació de l’obra guanyadora de l’any anterior. Per això, al llarg d’aquesta setmana, l’autor de Pell de seda, Vicent Sanhermelando, visitarà l’IES Enric Valor, el Centre de Formació de Persones Adultes i l’Escola Gavina per parlar del seu llibre amb els alumnes. En el nostre cas, un grapat d’alumnes de secundària que han llegit la novel·la xarraran amb ell i escoltaran el que vulga explicar-nos avui mateix, dimarts 12 de desembre.

37épreminarrativaEnricValor-escolagavina