96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

1r dia de classe a primària

11/09/2017 Sandra Cuevas

Bon dia. Ja hem començat el curs 17 /18 i els alumnes de primària han hagut de reorganitzar-se… Us ho contem. A colònies els mestres posàrem un microxip als xiquets i les xiquetes per tal de poder organitzar-los a principi de curs (als que no anaren a colònies, els el posaren els pares durant l’estiu). Davant d’aquest fet,  ens havíem de preparar per a tants canvis. Avui els hem passat un escàner per veure quina informació ens donava el microxip i així poder agrupar-los. Empar, la directora, els ha explicat que potser els havia fet una mica de mal el cap aquest estiu i que això era pel microxip. Però també els ha dit que no era gens perillós. Bo, n’hi ha hagut alguns que tenien les neurones adormides i els les hem hagut d’activar. Amb tota aquesta feina feta han eixit grups de filosofia, teatre, música, llengües, ball… I ens hem posat a treballar. Molts han respirat tranquils en veure que després del pati tornaven a la seua aula amb els companys i companyes de sempre per poder contar-los l’estiu, xarrar amb la mestra i conéixer la nova classe.